2 godine, 23 govornika, 50 sponzora i partnera, 700 posjetitelja
Četvrti po redu FMCG Marketing Summit održat će se 11. svibnja 2022. u online formatu te će sudionicima ponuditi analizu nadolazećih svjetskih marketinških trendova u trgovačkom sektoru te otkriti potpuno nove mogućnosti za kreativnost.
Marketinški timovi sve su svjesniji činjenice da je iznimno važno neprestano održavati vezu s kupcem, a s obzirom na životni stil danas je fokus na emocijama, vremenu i održivosti. Ove godine bavimo se potrošačima, a naši će govornici dati odgovor na pitanje kako je hodati u njihovim cipelama. Ovo zanimljivo i dinamično tržište brzo se prilagođava promjenama, a ostvariti konkurentsku prednost znači angažirati potrošače više nego ikada. Društveno odgovorno poslovanje postaje norma, a time se vodimo i mi.
Pridružite nam se i zakoračite u #FigitalniMarketinškiSvibanj
Danas marketing raste te se mijenja kao poslovni pristup. Upravo zato donosimo uvid u marketing iz drugog kuta! Važno je stvoriti sadržaj koji je jednostavan, a pritom i relevantan krajnjem korisniku. Dovoljno dobro više nije dovoljno, a u fokusu je društvena odgovornost.
Pripremite se na nezaboravnu vožnju kroz promjene u svim marketinškim kanalima i upoznajte tvrtke koje su se odvažile promijeniti poslovni model te se diferencirale na tržištu.
INOVACIJA
Danas govorimo o novim trendovima u marketingu! Imate li hrabrosti biti jedinstveni i diferencirati se na tržištu? Budite inovativni, kreativni i izađite iz okvira jer samo tako imate šansu za uspjeh.
INSPIRACIJA
Marketinški timovi sve su svjesniji činjenice da je iznimno važno neprestano održavati vezu s kupcem, a s obzirom na životni stil, danas je fokus na iskustvu, vremenu i održivosti. Društveno odgovorno poslovanje postaje norma.