2 godine, 350+ sudionika, 23 govornika, 50 sponzora i partnera, 700 posjetitelja
Treći po redu FMCG Marketing Summit održat će se 22. rujna 2020. u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu gdje će sudionicima ponuditi analizu nadolazećih svjetskih marketinških trendova u trgovačkom sektoru te otkriti potpuno nove mogućnosti za kreativnost.
Marketinški timovi sve su svjesniji činjenice da je iznimno važno neprestano održavati vezu s kupcem, a s obzirom na životni stil danas je fokus na emocijama, vremenu i održivosti. Ove godine bavimo se potrošačima, a naši će govornici dati odgovor na pitanje kako je hodati u njihovim cipelama. Ovo zanimljivo i dinamično tržište brzo se prilagođava promjenama, a ostvariti konkurentsku prednost znači angažirati potrošače više nego ikada. Društveno odgovorno poslovanje postaje norma, a time se vodimo i mi.
Pridružite nam se i postanite dio marketinškog tsunamija u FMCG-u!
Na konferenciji će se predstaviti tvrtke koje su se već prilagodile promjenama i zahvaljujući tome profitiraju. Budite inovativni, kreativni i izađite iz okvira jer samo tako imate šansu za uspjeh.
AKTUALNO
Važno je stvoriti sadržaj koji je jednostavan, a pritom i relevantan krajnjem korisniku. Dovoljno dobro više nije dovoljno, a u fokusu je društvena odgovornost.
TRENDOVI
Pripremite se na nezaboravnu vožnju kroz promjene u svim marketinškim kanalima i upoznajte tvrtke koje su se odvažile promijeniti poslovni model te se diferencirale na tržištu.