Medialandscape 2023 - analiza dominantnih medijskih trendova u kreiranju media miksa FMCG sektora
Ante Živković, Market Research Manager, ProMedia Grupa
Mediji su uvijek vruća tema među marketingašima pa ćemo u ovom predavanju probati otkriti koje je trenutno stanje na tom području i što nas očekuje u bliskoj budućnosti. Televiziji već neko vrijeme prognoziraju polako umiranje, samo da bi se svake godine vraćala jača. Je li digital još uvijek u nezadrživom rastu ili se i to malo usporilo? Odgovore će nam probati otkriti Ante Živković.
METAVERSE: Jačanje FMCG brendova kroz nova korisnička iskustva u digitalnom svijetu
Vlado Damjanović, direktor prodaje, Beyond42
Nema sumnje da je Metaverse jedna od popularnijih tema u poslovnom svijetu posljednjih mjeseci i to s razlogom. Dan kada ćete u digitalnom svijetu izgraditi dom, ured ili pumpu je možda iza ugla. Od kada se Facebook prošle godine rebrandirao u Meta i objelodanio svijetu svoje planove za stvaranje digitalnog svijeta, kompanije širom svijeta brzo su zakoračile u ovaj prostor otvarajući svoje trgovine (Nike, Adidas, H&M...), virtualne restorane (McDonald’s, Wendy’s...), a tvrtke kao što su Alibaba, Sony, Microsoft i Google su već napravile ogromne investicije u sve aspekte razvoja i osvajanja ovog područja. Međutim, što zapravo predstavlja metaverse, a što on zapravo nije, koje tehlonolgije ga oblikuju i što kao poslovne prilike donosi kompanijama u različitim industrijama - od proizvodnje sirovina do prodaje proizvoda i usluga - sve te odgovore će sudionici predavanja dobiti kako bi sebi osigurali osnove za upoznavanje i razumijevanje koncepta metaversea. Ova prezentacija ima za cilj pokazati kako je počeo, u kojem pravcu se razvija i što se u budućnosti može očekivati od metaversea.
OOH na steroidima!
Dean Udatny, Marketing direktor, Go2Digital
OOH je skraćenica za Out Of Home oglašavanje i podrazumijeva marketinške kanale koje po definiciji ljudi vide kad su negdje van svojih kuća (plakati ili displayi u gradu, uz cestu, u šoping centru). Većina marketingaša vidi OOH kanale kao nadopunu drugim kanalima oglašavanja, ponajviše televiziji. Rijetki su primjeri da brand uspije postići veliku prepoznatljivost I nacionalni doseg samo s OOH medijem, no digitalizacija je omogućila neke stvari koje da sad nismo poznavali (brzina, intraktivnost, doseg). Je li to promijenilo igru?
INA Loyalty Reloaded: Stvaranje dodatne vrijednosti kroz digitalnu transformaciju!
Amadea Bilanović, Senior Expert for Retail Marketing
Tanja Hajnić, Personalisation & Rewards Senior Expert Analyst
INA kontinuirano ulaže u širenje i transformaciju maloprodajne mreže, kako bi bila na dohvat ruke svim svojim vjernim posjetiteljima. Kompanija posljednjih nekoliko godina snažno razvija i gastronomski dio ponude u okviru koncepta Fresh Corner u sklopu kojeg kupci imaju priliku za najbolju okrijepu u ugodnom ambijentu. Već gotovo tri godine INA ima i originalni program vjernosti koji prati trendove te je dostupan u aplikaciji za pametne telefone, a predstavlja iskorak kompanije u odnosu na konkurenciju na tržištu. O tome je li dovoljna tehnologija ili su potrebne i druge komponente u uspjehu programa reći će nam Tanja & Amadea.