PREDRAG ĆIROVIĆ, Managing Director at GfK Srbija & SAŠA ĆIRIĆ, Marketing and R&D Director at Neoplanta
"Marketing duel: Philip Kotler vs Byron Sharp - Razgovaraju: Saša Ćirić i Predrag Ćirović"
U fokusu:
✔ diferencijacija vs. razlika
✔ segmentacija vs. masovni marketing
✔ pozicioniranje vs. mentalna prisutnost
Što ćemo čuti?
Byron Sharp: australski profesor marketinga na Institutu za poslovne studije Sveučilišta Južne Australije.
Knjiga: "How Brands Grow"
Teorija: tvrtke bi svoje marketinške napore trebale usmjeriti na privlačenje novih kupaca, a ne na zadržavanje postojećih
Byron Sharp je profesor marketinških znanosti i direktor Ehrenberg-Bass instituta - najvećeg svjetskog centra za marketinška istraživanja. Njegova prva knjiga, How Brands Grow: What marketers don't know, smatra se jednom od najutjecajnijih marketinških knjiga u proteklom desetljeću (Warc, 2015.), a čitatelji AdAgea proglasili su je marketinškom knjigom godine. Nastavak knjige objavljen je 2015. godine u suradnji s profesoricom Jenni Romaniuk. Također je autor udžbenika Marketing: Theory, Evidence, Practice, koji na brojnim primjerima i dokazima odražava suvremene spoznaje o marketingu i razmišljanju. Dopunjeno 2. izdanje udžbenika objavljeno je 2017. godine.
Philip Kotler: američki profesor marketinga na Kellogg School of Management na Sveučilištu Northwestern. Smatra se ocem modernog marketinga.
Knjige: "Marketing Management" i "Principles of Marketing"
Teorija: usmjerenost na stvaranje vrijednosti za kupce kroz inovacije, poboljšanje kvalitete i korisničkog iskustva
Philip Kotler u svijetu je poznat kao "otac modernog marketinga". Predavao je na Kellogg School of Management na Sveučilištu Northwestern više od 50 godina. Kotlerova knjiga Marketing Management najpoznatiji je marketinški udžbenik na svijetu. Zanimljiva je i njegova priča – kako je doktor ekonomije sa Sveučilišta MIT postao vodeći svjetski marketinški autor, otac modernog marketinga. Autor je više od stotinu i pedeset članaka i 90 knjiga, uključujući Principles of Marketing, Marketing for Hospitality and Tourism, Strategic Marketing for Nonprofit Organizations, Social Marketing, Marketing Places, The Marketing of Nations, Confronting Capitalism, Democracy in Decline, Advancing the Common Good.
Jenni Romaniuk
How Brands Grow
Predavanje je posvećeno istraživanju i zaključcima predstavljenim u knjizi Better Brand Health, autorice Jenni Romaniuk. Ova predavanje je za svakoga tko želi postati bolji u mjerenju i poboljšanju praćenja zdravlja svog brenda. Dobit ćete nove uvide u dobro poznate metrike kao što su svijest i stav o brendu te ćete naučiti kako raditi s novijim metrikama.