Marketing Summit 2022. okupio je rekordan broj posjetitelja

Marketing Summit 2022. okupio je rekordan broj posjetitelja

Upravo je program konferencije okupio mnoštvo stručnjaka iz regije, ali i šire te je sa oko 300 sudionika popunio kapacitet prekrasnog imanja Marincel.

Dana 11.5.2022. održao se 4. Marketing Summit na imanju Marincel. Ovogodišnja konferencija izdvojila se od ostalih imajući u vidu kako se dio programa odvijao vani, na šumovitom imanju Marincel. Upravo je takav interaktivan i dinamičan program dojmio sudionike konferencije.

U fokusu ovogodišnjeg Marketing Summita bili su globalni trendovi, pregled promjena iz pozicije CEO-a, brend lideri, kreativnost putem društvenih mreža, analiza medijskih istraživanja. Poseban naglasak stavio se na AUTENTIČNOST. STORYTELLING. CONTENT. Vizija organizatora bila je zaintrigirati i inspirirati sudionike tijekom cijelog dana konferencije. Upravo su samu dinamiku stvorili govornici koji su podijelili svoje iskustvo radeći u multinacionalnim kompanijama, trgovačkom i proizvođačkom sektoru, softverskim kompanijama te istraživačkim i reklamnim agencijama.

Voditeljica Tihana Ratkajec vodila je cijeli program konferencije, te je predstavljala govornike 4. Marketing Summita, koji su bili: Ana Degoricia i Ana Ćelap (Real grupa), Željan Ferderber (Significo), Tomasz Stec (Simon-Kucher & Partners), Irena Šarić Dombaj (L'Oréal Adria-Balkan), Kristian Anić Kaliger (NielsenIQ), Ana Pia Matijaš (Senior Marketing Specialist), Mladen Kožić (Gfk), Marina Knežević (Kraš), Milica Damjanović (Labud), Dario Marčac (TikTok) i Lazar Džamić (Xoogler, Content & Storytelling Trainer, University Lecturer).

Moderator Okruglog stola bio je organizator konferencije Aljoša Parotat koji je podijelio par rečenica o dojmovima same konferencije:

Marketing Summit je bio pravi hit. Kombinacija prekrasnog okruženja, odličnih predavanja i starog dobrog razgovora uživo pokazala se dobitnom. Konferencija uživo pokazala je da nikakva tehnologija ne može zamijeniti stari dobri networking u live verziji. Blizu 300 sudionika uživalo je na konferenciji, a nama kao organizatorima nema većeg zadovoljstva od toga da vidimo nasmijana lica sudionika. Imponiraju nam i pohvale, kojih je bilo puno te se onda sav trud oko organizacije isplati.  Zahvalio bih se i sponzorima bez kojih ovaj događaj ne bi bio izvediv. Mislim da je ovo bio lijepi korak unaprijed upravo u našoj misiji stvoriti sponu između proizvođača i trgovaca, te s novom energijom ući u nove projekte koje imamo u planu.

Dodatne informacije o konferenciji možete pronaći na službenoj web stranici: https://www.marketing-summit.hr/ te na društvenim mrežama Facebook i LinkedIN.