Nikola Žinić

Nikola Žinić

Co-Chairman&Chief Creative Officer, Bruketa&Žinic&Grey

Nikola Žinić radio je za vodeće hrvatske oglašivače i brandove poput Podravke, Leda, Ožujskog piva, Kraša, Zagrebačke banke, A1, Tele2, Atlantic Grupe, Hrvatske pošte, PIK-a Vrbovec, WWF-a i mnogih drugih. Bio je i kreativni direktor digitalne agencije Brlog, kao i član žirija na natjecanju Euro Effie i Effie Hrvatska. Također, jedan je od pionira design thinkinga u Hrvatskoj. Reklama agencija Bruketa&Žinić&Grey djeluje kao digital shopper hub te brand, product & retail design hub međunarodne mreže Grey. Agencija je do sada osvojila više od 600 nagrada za oglašavanje i dizajn.

Svijet je jako bučan, a vi ga svejedno morate nekako nadglasati. Kako? U svojem ću predavanju pokušati sažeti principe kojima se vodimo u agenciji kako bi brandove učinili relevantnima. Nadam se da ću nekoga inspirirati.

  •     

Kompanija

Nikola Žinić

Program

  • 13:20 – 13:50
  • Kako vašim kupcima postati važan