Miranda Mladin

Miranda Mladin

Izvršna direktorica za Centralni marketing i Inovacije, Atlantic Grupa

Nakon završetka studija Ekonomije u Splitu na smjeru Menadžmenta, Miranda Mladin karijeru je započela 2003. godine u kompaniji Henkel. Pet i pol godina provela je na tržištu Njemačke i Austrije, u regionalnoj CEE i globalnoj centrali, a projektni rad u multifunkcionalnim timovima, odgovornost za kategorije na više od 70 tržišta, kao i prilike za konstantnim učenjem bile su izuzetno vrijedne. Također,  iskustvo u odjelima Marketinga, Prodaje, Trade marketinga, Category, Shopper te Generalnog menadžmenta učinile su 15 godina u Henkelu iznimno zanimljivima.

S obzirom na višegodišnje iskustvo u Henkelu te posljednjih nešto više od godinu i pol u Atlantic Grupi, upitana sam da usporedim rad u globalnoj kompaniji u odnosu na rad u lokalno-regionalnoj. Fokusirat ću se ponajviše na rad u odjelu marketinga, odnosu prema potrošaču, radnoj atmosferi i organizacijskoj kulturi. Bit će to uvid u ova dva, po mnogočemu slična, no i različita svijeta. Jesmo li usporedivi, odnosno konkurentni, koje su prednosti, a koji izazovi?

  •     

Kompanija

Miranda Mladin

Program

  • 11:00 – 11:20
  • Lokalno vs. globalno