Lazar Džamić

Lazar Džamić

Xoogler, Content & Storytelling Trainer, University Lecturer

Lazar Džamić je predavač Digitalnog marketinga na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu (FMK), Poslovnoj školi Lausanne (BSL) i Ekonomskom fakultetu u Ljubljani, Slovenija. Jedan je od vodećih brend i marketinških stratega u regiji, s više od 20 godina iskustva u strateškom marketingu na jednom od najkonkurentnijih tržišta u svijetu. Bivši je šef odjela za brend planiranje u Googleovom kreativnom ZOO centru u Londonu, gdje je oformio strateški tim i predstavio industriji prve Creative Data Scientists. Njegova misija u Googleu bila je da „pretvori svjetlost u toplinu“: ogromnu količinu Google podataka u iznenađujuće i duboke uvide za kreiranje sjajnih priča o brendu. Prije Googlea, također je radio kao direktor strategije u nekoliko londonskih kreativnih agencija i bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Ujedinjenom Kraljevstvu. Radio je na kampanjama i programima za neke od najomiljenijih brendova u Velikoj Britaniji kao što su Tesco, John Levis, Waitrose, Virgin Holidays, Nando's itd. Među vodećim je stručnjacima za digitalni marketing, radeći s nekim od najvećih lokalnih i regionalnih klijenata kao što su Telenor, Mercator, Adidas, Erste banka i drugi. Bio je član Savjeta za kreativne industrije RS, savjetujući o aspektima razvoja kreativnih sektora u Srbiji, kao i konzultant za kreativne industrije Europske banke za razvoj i obnovu (EBRD). Predaje marketing na regionalnoj PwC Mini MBA Academiji, bivši je novinar i suradnik The Guardiana. Redovni je govornik na globalnim i regionalnim konferencijama na temu digitalnog marketinga.

 

Njegovu knjigu The Definitive Guide to Strategic Content Marketing objavio je Kogan Page u srpnju 2018.

 

Ima li Svrha svrhu?

Kompanija

Program