Exploring the Power of Experience Economy in Retail: How it Shapes and Enhances Guest Experiences in Silpo
Kateryna je stručnjakinja za marketing u Retailu koja je u svojoj karijeri obavljala funkciju Marketing Direktorice u nekoliko Ukrajinskih trgovačkih lanaca. Zadnje 4 godine je na poziciji Marketing Direktorice lanca SIlpo, koji je među najposebnijim trgovcima u svijetu.
Silpo je poznati maloprodajni lanac u Ukrajini, s više od 300 trgovina u različitim regijama zemlje. Tvrtka je osnovana 1998. godine i od tada je postala jedan od velikih igrača na ukrajinskom tržištu prehrambenih proizvoda.
Tvrtka je poznata po visokokvalitetnim proizvodima i konkurentnim cijenama, kao i po naglasku na usluzi i zadovoljstvu kupaca. Posebno se ističe inovativni dizajn trgovina koje svaka imaju svoju temu, kojoj je onda namijenjen cijeli dizajn trgovine. Tako možete kupovati u trgovini u stilu Japanskog vrta, ili dizajniranoj za „gejmere“, postoji čak i jedna posvećena Nikoli Tesli.
Kateryna će nam predstaviti koje su tajne uspjeha Silpa.