JENNI ROMANIUK

JENNI ROMANIUK

Research Professor at Ehrenberg-Bass Institute, Author

Jenni Romaniuk je profesorica na Institutu Ehrenberg-Bass na Sveučilištu Južne Australije i autorica knjiga Better Health Health, Building Distinctive Brand Assets and How Brands Grow.

Jennino istraživanje pokriva vrijednost brenda, mentalnu dostupnost, metriku zdravlja brenda, učinkovitost oglašavanja, prepoznatljivu imovinu, usmenu predaju i ulogu lojalnosti i rasta. Ona je razvila program Distinctive Asset Grid, koji koriste tvrtke širom svijeta za procjenu snage i strateškog potencijala distinktivne imovine svojih marki. Također je pionir u mjerenju i metrici mentalne dostupnosti.

Jenni je bila izvršna urednica (međunarodnog) časopisa Journal of Advertising Research (2014. - 2016.), a sada je u višem savjetodavnom odboru časopisa. Objavljivala je u časopisima kao što su Marketing Letters, Journal of Business Research, Marketing Theory i European Journal of Marketing.

Kompanija

Program