Dalibor Šumiga

Dalibor Šumiga

CEO, Promosapiens

Specijalist za bihevioralni marketing i osnivač agencije Promosapiens – prve bihevioralne agencije u Adria regiji. Dalibor je Google Growth Engine ambasador te član svjetske neuromarketinške asocijacije (NMSBA). Tijekom 18 godina iskustva u marketingu kreirao je brojne marketinške ideje i rješenja za vodeće brandove na području Adria regije primjenjujući znanje iz potrošačke psihologije i neuromarketinga. Dalibor je certificirani Google AdWords i YouTube stručnjak, te cijenjeni predavač na međunarodnim predavanjima: Shopper Brain, Amsterdam; Family Thinking Marketing Forum, Poland; EuroShop, Düsseldorf; Dubai Lynx, UAE; Branding Conference, Sarajevo; HOW Festival, Hrvatska; MEKST, Novi Sad.

Pokušat ću zajedno s publikom kroz primjere saznati postoji li u marketingu ljubav na prvi pogled, što je zajedničko svim uspješnim marketinškim kampanjama prema neuromarketinškim istraživanjima, kako mozak procesira marketinške poruke, je li bitna snaga branda u doba (ne)lojalnih kupaca, što je to digitalna arhitektura izbora i može li se izmjeriti utjecaj onlinea na offline. Bit će i nekoliko eksperimenata s publikom pa se nadam da će svi koji dođu biti zadovoljni i pokazati još veći interes za bihevioralni marketing i neuromarketing

  •     

Kompanija

Dalibor Šumiga

Program

  • 9:50-10:30
  • Što se događa u glavi kupca?