Bojan Radlović je u posljednjih 12 godina bio na različitim vodećim pozicijama unutar globalnog digitalnog ekosustava. Prvo je u McKinsey & Company, vodio više velikih projekata digitalne transformacije u različitim industrijama. Nakon toga se pridružio Red Venturesu - najvećoj tvrtki za digitalne medije u SAD-u (više od 750 milijuna posjetitelja web stranica mjesečno). Tamo je bio odgovoran za osnivanje i rast europskog ogranka – koji je tijekom 5 godina rastao s 0 na +1000 zaposlenika, postavši druga najveća platforma za usporedbu cijena u Velikoj Britaniji i najveća u Španjolskoj i Francuskoj.
Nakon 18 godina u inozemstvu, Bojan se Fortenova grupi pridružio 1. rujna 2022. kao Chief Digital Officer, a u 2023. godini preuzima i poziciju predsjednika Uprave MultiPlusCarda. Upravo je kombinacija veličine Fortenova grupe, bogatstva podataka, snažnih brendova i ambicije daljnjeg rasta i razvoja, bio odlučujući faktor za povratak Bojana Radlovića u Hrvatsku i početak rada u Fortenova grupi. Bojan pritom uvijek ističe da se digitalna transformacija Fortenova grupe temelji na tri strateška stupa: prelazak iz kompanije bogate podacima u kompaniju vođenu podacima, poboljšanje ukupnog iskustva kupaca i iskorištavanje inovacija za unapređenje poslovanja.
Bojan je završio MBA na London Business School.