FMCG Marketing Summit 2019.

Future of retail marketing

Drugi FMCG Marketing Summit preplavio je Zagreb! Konferencija je okupila više od 300 posjetitelja, 12 govornika te 20 partnera i pokrovitelja koji su dobili pogled u budućnost retail marketinga. Muzej suvremene umjetnosti nakratko je postao dom vodećih lica domaće i svjetske marketinške scene, a govornici su publici prenijeli jednoglasnu poruku - potrošače nije briga za vaše brandove i ne podcjenjujte ih! Ideja je da se do svakog potrošača dođe na način da im se olakša svakodnevni život i zadovolje njihove potrebe – to je jedino bitno!

GOVORNICI

Najbolji među najboljima

Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici

Program FMCG Marketing Summit-a 2019.

satnica tema govornici
8:00 – 9:00 Registracija sudionika i doručak /
9:00 – 9:10 Uvodni govor /
9:10 – 9:30 Inspiracija: Nova era tekstilnog diva Nenad Bakić, predsjednik Uprave, Varteks
9:30 – 9:50 Uđi mi u košaricu Mladen Kožić, Business Development Manager Adriatics, Gfk
9:50 – 10:10 Regionalni media landscape – jesmo li stvarno drugačiji? Martin Koprek, medijski direktor, Ascanius Media
10:10 – 10:40 Pazua /
10:40 – 11:00 Digitalna Manipulacija Robom Kristian – Renato Škovrlj, Modus Infinitum
11:00 – 11:20 Kako namjeru pretvaramo u akciju? Momčilo Radovanović, Agency Development Manager, Google
11:20 – 12:10 How to come up with engaging consumer content Adeel Ansari, Senior Manager – Global Digital, Digital Learning, Digital Content Creation Laundry & Homecare, Henkel
12:10 – 13:10 Ručak /
13:10 – 13:30 Korištenje digitalnih kanala marketinške komunikacije u Hrvatskoj – stvarnost ili mit? Pero Desović, product manager, Audience Measurement, Ipsos
13:30 – 13:50 Nužni koraci za uspješnu kampanju Luka Duboković, izvršni direktor, BBDO
13:50 – 14:10 Loyalty reimagined – the future of shopper loyalty Bryan Roberts, Global Insights Director, TCC
14:10 – 14:30 Kako to rade influenceri? Andrea Andrassy, kolumnistica i spisateljica
14:30 – 15:00 Pauza /
15:00 – 15:30 Marketing među zebrama, žirafama i lavovima Damira Golubić, Marketing Manager East Africa, Reckitt Benckiser
15:30 – 16:10 Marketing at a crossroads Christian Majgaard, M.Sc.B.A.&E., Keynote speaker

SPONZORI

sponzori

Galerija 2019.

FMCG Marketing Summit 2018.

Marketinški tsunami u FMCG-u

Prvi FMCG Marketing Summit održan je 19. 4. 2018. u Plaza Event Centru Zagreb i oduševio uistinu velik broj sudionika, ali i govornika. Marketinški tsunami zahvatio je više od 300 posjetitelja, 11 govornika te 30 partnera i prijatelja konferencije koji su svjedočili značajnim promjenama u FMCG sektoru.

GOVORNICI

Najbolji među najboljima

Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici
Govornici

Program FMCG Marketing Summit-a 2018.

satnica tema govornici
8:00 – 9:00 Registracija sudionika i doručak /
9:00 – 9:10 Uvodni govor /
9:10 – 9:50 Inspiracija: Ten Global Consumer Trends Nicolas Kfuri, Global Branding and Strategy Trainer and Consultant, Kfuri Consulting
9:50 – 10:15 Case Study: Coolinarika – od web stranice do online legende Marinka Akrap, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija, Podravka
10:15 - 10:40 Think Brand: od branda do ikone Kristina Črep, Valicon d.o.o.
10:40 – 11:10 Pauza /
11:20 – 11:35 Programmatic, Addressable & Real-time Marin Ćurković, direktor, AdScanner
11:35 – 12:00 Case Study: Online trgovina i dostava u Hrvatskoj Dalibor Sović, direktor Konzum Klik, Konzum
12:00 – 12:25 Case Study: Priča o žujinom uspjehu Ivan Šuvar, direktor marketinga, Zagrebacka pivovara d.o.o.
12:25 – 13:30 Ručak /
13:30 – 13:55 How to capture consumer's attention with YouTube Isidora Nikolić, Google Marketing Solutions Adriatics, Google
13:55 – 14:20 Case Study: Jedna od najuspješnijih digitalnih priča Hipp-a u europi dolazi ih Hrvatske Andrej Tonković, direktor marketinga, Arbona d.o.o.
14:20 – 14:45 Licenciranje – snažan alat za marketing i brandiranje Sandra Melihen, Universe Licensing d.o.o.
14:45 – 15:10 Fokus na rast vrijednosti branda: gdje nema rasta, nema ni opstanka Željka Kovačec Jakovac, Portfolio marketing leader, IBM
15:10 – 15: 25 Pauza /
15:25 – 16:05 Keynote Speaker: From Retail to Me-Tail – the new future of retail Matthew Brown, Retail Futurologist, Echo Chamber

SPONZORI

sponzori

Galerija 2018.

Marketing Summit

Marketing Summit © 2024